Home / NLG Lobith / Corona nieuws / Corona FAQ

FAQ OMTRENT HET CORONAVIRUS
In verband met het Corona Virus is het fitnesscentrum, het zwembad is wel geopend en er zijn outdoor activiteiten beschikbaar.
Heb je een vraag over onze maatregelen omtrent het Coronavirus? Kijk dan of je vraag en antwoord hieronder staat.

Is de sportschool open, zowel fitness, zwembad, zonnebank of sauna?
De sportschool is open, echter hanteren wij wel de maatregelen van het RIVM.

Is NLG Lobith telefonisch of per mail bereikbaar?
Het beste contact moment met NLG Lobith is via info@nlglobith.nl Vanwege de situatie kan het voorkomen dat het iets langer duurt voordat je een reactie krijgt.

Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven? Hoe doe ik dat?
Omdat we je graag ondersteunen om te blijven sporten bieden we online workouts van Fitsnack TV aan. En workouts van NLG Lobith zelf. We hebben iedereen een mail gestuurd met een activatiecode. Geen mail ontvangen? Stuur even een mailtje en dan ontvang je alsnog de code. Daarnaast bieden wij ook fitnessmateriaal aan om het thuis trainen mogelijk te maken.

Kan ik mijn lidmaatschap wijzigen vanwege Covid-19? Of kunnen jullie mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen?
Aangezien de sportscholen ”gewoon” open mogen blijven lopen alle lidmaatschappen door, er is geen mogelijkheid om uw lidmaatschap tijdelijk te bevriezen.

Andere vragen?
Je kunt ons een mailtje sturen! Dat kan naar info@nlglobith.nl